Saturday, April 17, 2010

Bermotosikal ke Makkah



Artikel yang dipaparkan muka depan dada akbar - Berita Harian tanggal 23 Rabiulakhir 1431, benar-benar mencuit dan kesayupan amat terasa di hati. Saya bangga dan terus berdoa syukur kerana ada nya insan seperti jejaka bernama Zamran Ibrahim di pulau kecil Singapura ini punyai misi & visi menyertai ekspedisi kembara ke Bumi Suci 2010 bersama ahli yang lain dari negara jiran.




  • Objektif yang jelas


  • Iringan amal jariah yang tulus ikhlas


  • Lawati Masjid Besar Negara


  • Sedekah dan mencukupi keperluan 47 buah Masjid


  • Hadapi cabaran dan debaran tanpa ahli keluarga


5 titik diatas ini telah menyemarakkan lagi sokongan saya buat semua ahli ekspedisi ini terutama sekali pada Encik Zamran dan keluarga. Semoga Allah sentiasa disisi mereka, permudahkan segala urusan perjalanan dan kembali kepangkuan keluarga dengan sihat gembira. Aminn...Insya'Allah.








2 comments:

The_One said...
This comment has been removed by the author.
The_One said...

Terima Kasih diatas ke perihatinan. Tidak kurang juga kata-kata sinis yg diterima kerana sesetengahnya melihatnya dari sudut kewangan yg membazirkan, sedangkan kelebihan doa seorang musafir disepanjang perjalanan 50+ hari itu (lebih-lebih lagi mereka yg bermusafir kerana Allah) terlepas dari pandangan mereka.

Beberapa keping gbr xpedisi tersebut boleh di dapati disini. http://www.facebook.com/profile.php?id=1447840544#!/album.php?aid=2047236&id=1447840544